Sunday, January 18, 2009

simina n-are ce face.

plopândela sprintenela, deci, nu se mai poate aşa. e deja obicei, cu lepşele astea.
şi, cumva, chestia asta mă-nghionteşte să mai scriu şi altceva - o modalitate absolut dezagreabilă.

deci. "Cine primeşte leapşa trebuie să scrie care e cea mai nepotrivită persoană cu care a visat că faceee...că se pupă."

toate fiinţele cu care-am visat că mi-o trag nu au nimic nepotrivit, ba chiar erau mai mult decât potrivite în momentul desfăşurării acţiunii. şi cu băieţi.. doar chestii frugale, aperitive, salăţi. nimic serios.
dar! acu' vreo mulţi ani am avut un vis hardcore cu fecioara maria şi maria magdalena în acelaşi timp, asta ţin minte. amândouă tinere şi frumoase. că m-am trezit cu ochii mari şi am avut în ziua aia o expresie de "vă sfinţesc pe toţi, 're-aţi ai dreacu'". se pune?

bun. leapşa mai departe la mălina, ca să-şi mai iasă din rochia de călugăriţă fantazezezezistă; la vixenix, pentru că ştie ea sigur ceva; la malteză, pentru că mi se pare absolut corect; la paul, că probabil n-am să mă mir şi la ovidiu, că probabil n-a mâncat niciodată bătaie de la fiinţa lui de suflet.

aş mai fi dat şi la alţii, dar nu vreau să încurajez fenomenul de a mă lepşui pe mine. serios acum, mai uşor cu lepşele. piua. coco. roşu.