Wednesday, October 28, 2009

12 strings attached



fix de atâta dispun în momentul ăsta în ceea ce priveşte creierul din propriul meu cap.
fiecare sună diferit. le acordez, de multe ori, după ureche - poate-poate oi greşi.
culmea e că nu falsează niciodată. bine, una plesneşte constant, da' tot timpul se găseşte câte un om mai îndemânatic într-ale depanatului de instrumente muzicale (îndeobşte chitară) care să o reinstaleze.

i still need a reason (.4 or .5) and i still need some wires to plug in. în rest, sunt cu toate la zi.
e, oricum, surprinzător câte cabluri ţi se schimbă de capul lor în capul tău şi cred că m-am înşelat, ăsta nu e personalul de 3, e avionul de 5.
ca şi resurse, nu am nevoie de ceva exagerat pentru a gândi mai departe de 2 luni. problema se pune abia din momentul în care einstein s-a trezit cu faţa la cearşaf într-o dimineaţă şi a bâiguit într-o ebraică aproximativă "!יום נאה של המדע", după care s-a dus să se spele pe ochi să se trezească, tăindu-se la bărbierit când a urlat clar şi sonor "Lichtgeschwindigkeit kariert, dass es!!" (sunt convins că n-a fost aşa. de fapt, era 4 dimineaţa, bertie nu dormise, era după 2 litri de cafea şi tocmai se schimba ora de vară în ora de iarnă.)
aşa că, fără prea multe fasoane, corzile ăstea-s făcute pentru două lucruri: ori cânţi, ori te spânzuri.

p.s. ieri-seară am semnat contractul de închiriere, m-am mutat. stau la piaţa delfinul. primul lucru pe care l-am adus în casă a fost ăla de wireless.