Wednesday, February 01, 2012

hai, ne liniştim.

prima zi din februarie, lună de douăzeci şi nouă de zile, orice-ar face, tot cea mai scurtă din an e.
numa' bine.

am un anunţ important, care e foarte pe bune,
la fel de pe bune cum e şi gerul care-a făcut-o pe toothless să se caţere cu pioleţii pe trotuar,
căutând pietoni, căldură umană.
n-ai văzut aşa ceva, i had to tiptoe through the tulips with my driver side rear door, just to get it opened, that's how frozen it was.

revenind.

tura asta nu aveţi să găsiţi urmă de lirism, de umor sau de orice alt fel de talent scriitoricesc,
acest post există prin simpla sa necesitate şi atât.

până pe data de douăzeci şi nouă februarie,
două mii doisprezece,
ora douăzeci şi trei şi cincizeci şi nouă de minute,
mă autosuspend din poziţia de grammar nazi*.

de îndată ce obosiţi de aplaudat şi ovaţionat,
continuaţi să citiţi.

este o hotărâre la care am ajuns în urma unui raţionament foarte simplu.
sunteţi prea mulţi care nu ştiţi să scrieţi, iar unii dintre voi sunt fără scăpare.
aşa că, decât să simt că depun un efort inutil, mai bine vă las să băltiţi în bezna ignoranţei,
după şi anume cum meritaţi.

dau o petrecere, din punctul ăsta de vedere.
nu e nimeni invitat, că oricum aveţi să fiţi toţi la petrecerea voastră,
care o da-ţi din punctu vostru de vedere.

* după acea dată, vă corectez doar dacă am eu chef.

p.s. yes, of course i'll still troll.

update: şi, cum e şi normal, prima lovitură e şi cea mai grea, cu două tăişuri: o scris unu' că se-nscrie la nu ş' ce şcoală de navigaţie, că vrea să fie pe bune "skyper".. în loc de "skipper". lungă-i golgota, da' şi abruptă.
l-am pus pe "hide".