Thursday, March 14, 2013

Să nu uit să-mi aduc aminte.


N-am să scriu la obiect, că mă-ntind şi nu vreau acum, mă feresc, fug de întins pe-aici, că am atâta de-ntins, de mi-e că rămân lat şi gata. Ăsta e un simplu exerciţiu de scris direct în pagină, să nu uit cum arată dashboard-ul şi butonul de "Publish", să nu exagerez cu pauza de bârlog.

Cred că asta e cea mai prolifică, mai ocupată, mai aglomerată primăvară pe care mi-o amintesc. Inclusiv alea de bacalaureat, admitere, licenţe şi alte sesiuni şi dizertaţii. E bine. Sink oneself in work and one will forget about everything else. Probabil exagerez.

Ieri am avut lansare aniversară de Revista de Povestiri. A împlinit un an. Îmi pregătisem un discurs, dar mi-am dat seama că era prea lung şi prea serios, aşa că am să-l pun aici, zilele-astea. Deci, vă zic, lung, e foarte lung, cred că exagerez cu scrierile astea aşa lungi.

În curând - "în curând" zic de doi ani, dar cam gata - începe să mişte site-ul Lowden, cu toate evenimentele,  călătoriile, şi ce-am să mai pun acolo. Are să fie cel mai mişto lucru pe care l-a văzut vreodată cineva pe Internet. Nu cred că exagerez. Apropo, pe lângă evenimentele corporate, cu public şi ce-am mai organizat, m-am apucat de plănuit serios ieşiri, călătorii, expediţii, şi alte escape-uri, prin ţară şi pe glob, pe sistemul "throw a dart, see where it lands". Transylvania Safari cum vă sună. Dar Icecapade. Tre' să mă gândesc la nişte nume exagerate şi pentru alea din ţările calde.

În altă ordine de idei, Sailing And Diving mişcă. Mai e mult de lucru, dar măcar ştim că avem expediţiile pe mare stabilite. Şi aici e oleacă de loc de exagerat.

Azi a fost o zi lungă şi urâtă, care a devenit lungă şi frumoasă cu puţin timp în urmă. O doamnă profesoară m-a invitat să vin să vorbesc la clasa dânsei, în cadrul programului Şcoala Altfel. Şi aici ştiu sigur că nu exagerez, e o onoare şi o plăcere, şi abia aştept. E prima dată când intru într-o clasă de liceu de.. hm. De zece ani încoace.

Oh. And I like this. I, too, support the right to arm bears.


Mai scriu, Andi. Sper să nu exagerez când spun asta.


P.S. Tot nu cred că sunt blogger. Mă ajută şi tehnicalităţile de genul: nu am blogroll, mă doare-n cot de blogosferă, nu mă duc la întâlniri de bloggeri, nu sunt invitat la evenimente de bloggeri (şi, ce-i mai important, nici nu mă duc neinvitat la evenimente de bloggeri) etc., iar cei care-mi spun că-s blogger, sunt bloggeri, deci n-am încredere-n ei, deci nu sunt blogger. Imposibil să exagerez.