Friday, February 20, 2009

deci, mai terminaţi-vă.

traiu îşi dă în petec.
o altă leapşă.

deci, scurt şi cuprinzător.
.. pe dracu', e un fel de 20 questions/oracol.

1. sunt.. dezaxat complet când vine vorba de priorităţile mele din viitorul apropiat. da, mă refer la şcoală. pocniţi-mă careva, că am nevoie.
2. aş vrea.. o barcă de 43 de picioare, cu motor şi vele. şi combustibil infinit. şi, ca-n bancul ăla, când bag mâna în buzunar, să am suma pregătită pentru orice. şi să fiu nemuritor. şi două echipamente complete: unu' de munte, altu' de scufundări.
3. păstrez.. o grămadă de porcării. gânduri rele, în general, da' care-s oblojitoare la momentul potrivit. şi cursuri de care nu mai am nevoie, de-acum trei ani, pentru că "cine ştie la ce-mi trebuie, poate mă apucă brusc să-mi dau doctoratu-n filosofie politică" - ăhă. sigur.
4. mi-aş dori.. ..'tta hell, 2-ul nu se referă tot la aia? bine, o vilă mare-mare, cu un hostel sus, o cameră doar a mea, jos să fie recepţia şi un bar irlandez, în spate o cameră antifonată din care să emită un post de radio cu webcam-uri în bar şi la subsol un club dur de tot, care, în timpul zilei, să fie restaurant (cum am văzut eu la sir toby's, în praga). şi buzunarul ăla cu bani. şi să fiu nemuritor.
5. nu îmi place.. să cedez. nimic. pentru nimeni. depinde. ba nu, nu depinde. sunt încăpăţânat. şi mâncarea fierbinte. unii oameni au impresia că părinţii mei au fost inspiraţi acum vreun sfert de veac şi m-au botezat tantal. ei bine, nu.
6. mă tem de.. hmm. greuşor. moarte, cred. da' şi asta, nu întotdeauna.
7. aud.. john mayall cu eric clapton, acuma. şi tot felul de tâmpenii de pă la oameni. mai tăceţi dracu' din gură.
8. îmi pare rău.. de două chestii: că n-am terminat unele chestii de care m-am apucat şi că m-am apucat de alte chestii de care mai bine nu mă apucam. asta ca să fie clar.
9. îmi plac.. fetele, mâncărurile, lichidele potabile, somnul, cântatul, plecatul aiurea. the basics.
10. nu sunt.. vreun ignorant. indiscret. şi deloc, dar absolut deloc, chibzuit financiar. chiar tre' să schimb aspectul ăsta. şi, la fel, nu sunt un fiu bun. şi mai am.

(deja m-am plictisit. ori oracolul ăsta e redundant, ori nu-mi place mie şi-l redund..ez eu. traiu, îţi dau cu danzka-n cap când te văd.)

11. cânt.. din ce în ce mai rar. şi din ce în ce mai prost. hai cu gauss, tura asta.
12. niciodată.. .. după capul meu, chestia asta se referă şi la trecut, şi la prezent, şi la viitor. japonezeşte vorbind, nu poţi să ştii ce este în viitor. aşa că, sictir.
13. rar.. dar bine, mă apucă vorbitul serios, despre viaţă. atunci să mă vedeţi.
14. plâng.. şi mai rar.
15. sunt confuz.. în ceea ce priveşte vremea. vreau cu bicla pe-afară.
16. am nevoie.. de nişte chestii imateriale, vectoriale. de exemplu, vreo doi zdupaci după ceafă, din când în când.
17. ar trebui.. .. (deja m-am plictisit) săăă.. fac curat prin casă, să merg la piaţă şi, evident, astfel să tândălesc mai puţin. şi să mănânc ceva, că mi-e foame.
18. aş putea.. când merg pe stradă, să mă uit mai des în spate, dând senzaţia ăluia care merge ca omu' în spatele meu că mă urmăreşte.

acuma tre' să scot din pepeni şi eu pe alţii. să vedem. drăgoşescu, mits, carmen şi mimosette.

şi gata. mai ho. pe bune.