Monday, February 28, 2011

post comercial.

here be dragons: m-am întors pe facebook şi pe twitter.

v-am repus butoanele sus în dreapta. şi ferestruică de twitter, ceva mai jos.
şi am început o emisiune la radio lynx - natura urbană. o găsiţi şi mai jos; e la categoria de "tv show", că facebook-ul n-a auzit de "radio show".

aşa cum am zis până acum cui m-a-ntrebat, toată distracţia asta actuală cu facebook, twitter şi radio e o chestie premeditată care face parte dintr-un experiment.
şi nu zic nimic mai mult, că se duce dracului şi până acum merge exact cum m-am aşteptat.

la sfârşit, vă mai fac un cadou: am dat drumul la comentarii, inclusiv retroactiv.
moderarea e încă în vigoare, că aşa mi se pare normal, disperaţilor.


- copii, ce-am înţeles noi din "deşteaptă-te, române"?
- că românii sunt morţi!



(nici nu ştiţi cât m-am ferit să nu bag link-uri în postul ăsta.)