Saturday, April 07, 2012

cărţi. de-alea de citit.

acuma citesc cronicile wardstone. adicî mă gioc.

mi-am luat tăti şieli şapti cărţ pi cari le-am găsît pi niet:

  • ucenicul vraciului
  • blestemul vraciului
  • secretul vraciului
  • bătălia vraciului
  • greşeala vraciului
  • sacrificiul vraciului
  • coşmarul vraciului
mai am di găsît:
  • eu sunt grimalkin
  • destinul vraciului

.. şi ce-o mai scrie musiu delaney.


pînă atuncea, poftiţ la un pasaj cari nu-i niş cu duhur, niş cu stahii, niş cu diemon, niş cu gn'ica:
Îndată după micul dejun, un argat înalt şi mătăhălos bubui în uşa din dos cu amândoi pumnii, de parcă ar fi fost în primejdie de moarte.
- Ce vrei să-i faci, dihanie? strigă Vraciul, deschizând uşa de perete. Vrei s-o dărâmi, guguman fără pereche?
Flăcăul se opri şi se făcu roşu ca sfecla.
- Te-am căutat jos, în sat, zise el, arătând în urmă, către Adlington. Un tâmplar a ieşit din curte şi mi-a arătat drumul încoace. El mi-a spus să bat tare la uşa din dos.
- Da, dar a zis să baţi, nu s-o pisezi de s-o faci aşchii, zise Vraciul furios. Ei, şi, ce treabă ai cu mine?