Tuesday, November 10, 2009

one at a time, and a lot to go.


- desfăcător de sticle & tirbuşon (dintr-ăla, all in one)
- o masă mai mare şi una mai mică (musai)
- cuiere (nu chiar atât de musai, da' oricum)
- ustensile pentru bucătărie (spatule, spumiere, polonice, găteje, prostii d-astea)
- castroane, farfurii, o oală mai mare (i have a wok, but it's far from enough)
- canalele de la televizor (da, încă n-am ajuns la ele)
- vreo 2 prelungitoare (am unul, da' e mic şi tristuţ şi abia ajung televizorul şi routerul la el)
- o maşină de spălat (aici e mai pe long-term)
- să-mi duc cuptorul cu microunde la reparat (face scântei. înăuntru. ca-n gremlins)
- să-mi fac presiunea la robinete (duşul mă dă afară, dar chiuvetele mă atrag înăuntru)
- lumină-n frigider (nici bancul nu-i valabil)
- jaluzelele de reparat (sau măcar de şters de praf la rotiţe, ceva)
- schimbat broasca aia spartă de la uşă (eventual)
- să-mi mai aduc nişte haine (şi să-mi spăl hainele pe care le am)
- să le cumpăr rumeguş şi nişte mâncare scrofelniţelor de guineea (acum! că guiţă cretinizant)
- două boxe (am văzut unele foarte mişto, şi nu mai pot să stau cu laptopul aşa)
- două căşti (ştiu io pentru ce)
- nişte cabluri ş-un soft (pentru căşti)
- a rubber ducky (yes, i wish to take a long bath)

cam astea mai am de rezolvat prin casă. (şi lista creşte.)

'n altă ordine de idei, săptămâna asta e foarte important să trec dracului sala. da, de condus.
mda. şi mai am cinci chestii pe care vreau să le fac aici. one at a time.

şi cam gata cu drăgălăşeniile domestice, m-am plictisit eu de mine.