urmează o tură de publicitate gratuită şi făcută din proprie iniţiativă, ca toată publicitatea de pe-aici.
iată o scurtă listă de lucruri care se întâmplă în preajma crăciunului şi care, prin prisma dificultăţii săvârşirii lor, pot fi considerate miracole:
iată o scurtă listă de lucruri care se întâmplă în preajma crăciunului şi care, prin prisma dificultăţii săvârşirii lor, pot fi considerate miracole:
- creşte leul
- şoferii îs mai haotici ca de obicei
- ninge în plină încălzire globală
- angajaţii firmelor de curierat sunt şi mai nesimţiţi
deoarece n-am bani, nu mă enervez la volan, nu cred în încălzirea globală şi văd că plânge toată românia de jale că firmele de curierat sunt atât de groaznice, am să zic doar de ultima.
cargus şi fan courier. astea două îs ca un fel de vodaforange, înainte să se trezească grecii ăia de la cosmote că e piaţă bună în românia. şi, ce-i drept, astea-s cam cele mai mari. greu să nu te-ntâlneşti cu ele.
am trimis/primit pachete via ăia de la cargus aşa cum am trimis/primit pachete şi via ăia de la fan courier. am mers după pachete la ăia de la cargus aşa cum am mers după pachete şi la ăia de la fan courier. mi-am dat întâlnire la jumătatea drumului cu ăia de la cargus aşa cum mi-am dat întâlnire la jumătatea drumului şi cu ăia de la fan courier. am explicat la telefon adresa ălora de la cargus aşa cum am explicat la telefon adresa şi ălora de la fan courier.
dar este crăciunul, aşa că vreau să vă zic de o zi aglomerată de decembrie în care o maşină m-a aşteptat jumătate de oră în faţa casei să-mi livreze un pachet. cu un domn şofer extrem de politicos şi înţelegător, care m-a sunat cu 4 ore înainte să sosească, a aflat că nu-s acasă la ora stabilită, dar că încerc să ajung, şi mi-a spus:
- domgn'e dragă, eu, după ce ajung, vă aştept chiar în faţă, dar am rugămintea să mă sunaţi cu maximum o jumătate de ceas înainte şi să-mi spuneţi dacă întârziaţi mai mult, să vedem cum facem.
aşa-i că se inversează rolurile faţă de vorbirile cu domnii şoferi de la celelalte firme? şi da, am întârziat. cu încă o jumătate de oră. şi m-a aşteptat. şi mi-a zis cum arată maşina, unde a parcat, tot. şi a fost zâmbitor şi bonom pe tot parcursul situaţiei. acuma, c-o fi avut o zi bună, că l-o fi sunat nevasta să-i spună că-l aşteaptă cu masa pusă şi cu două bilete la film, că i s-o fi însănătoşit copilul, habar nu am. dar ştiu că, dacă toţi şoferii de la nemo express sunt aşa, apăi asta e firma cu care vreau să am de-a face de-acum.
- domgn'e dragă, eu, după ce ajung, vă aştept chiar în faţă, dar am rugămintea să mă sunaţi cu maximum o jumătate de ceas înainte şi să-mi spuneţi dacă întârziaţi mai mult, să vedem cum facem.
aşa-i că se inversează rolurile faţă de vorbirile cu domnii şoferi de la celelalte firme? şi da, am întârziat. cu încă o jumătate de oră. şi m-a aşteptat. şi mi-a zis cum arată maşina, unde a parcat, tot. şi a fost zâmbitor şi bonom pe tot parcursul situaţiei. acuma, c-o fi avut o zi bună, că l-o fi sunat nevasta să-i spună că-l aşteaptă cu masa pusă şi cu două bilete la film, că i s-o fi însănătoşit copilul, habar nu am. dar ştiu că, dacă toţi şoferii de la nemo express sunt aşa, apăi asta e firma cu care vreau să am de-a face de-acum.
din punct de vedere al costurilor, comparativ, diferenţele-s neglijabile. oricum, spre deosebire de fan courier şi cargus, care au doar formulare de estimări de costuri, nemo express-ul are şi o pagină clară de tarife în meniu. which is very cool.
buuun. asta e pentru chestii pe distanţe lungi, interurbane.
pentru bucureşti, schimbaţi oleacă foaia şi uitaţi-vă la băieţii de la tribul. n-am trimis/primit niciodată, nimic prin ei, but i have it on good authority că sunt nişte oameni extrem de serioşi şi care îşi fac treaba foarte bine. plus, they're on bikes!
şi gata cu pauza. treceţi înapoi la friptură, sarmale şi salată boeuf, dacă n-aţi fost destul de deştepţi încât să vă toxiinfectaţi alimentar cu monitoru-n faţă.
p.s. n-am avut niciodată treabă cu dhl, nu ştiu la ce foloseşte.