Sunday, March 13, 2011

luni, la natura urbană.

pentru marţienii care n-au aflat încă: de luni până joi, între 1000 zulu şi 1300 zulu, mi se întâmplă o emisiune intitulată "natura urbană" la radio lynx. sau la winamp, dacă sunteţi oldschool. sau aveţi căsuţa ei de pe facebook jos în dreapta, ce să mai..

aşa. am să-mi iau obiceiul ca, din când în când, să scriu aici despre ce se petrece în emisiunea asta, pentru că dacă n-o ştiţi şi n-o iubiţi, nu existaţi. şi-ncep cu ziua de mâine, luni, 14 martie 2011, o zi foarte bună pentru aşa ceva.

în primul şi-n primul rând, sper că avem să vorbim pe calea undelor gsm cu alina maria, una din organizatoarele merindarului/târgului/festivalului/slowfoodului/sărbătorii de la bucureşti a ţării făgăraşului, la care, dacă aţi fost deştepţi, aţi luat parte în week-end (azi mai e deschis până la 14:00). dacă nu, duceţi-vă la ei acasă, că nu mai vreţi să veniţi înapoi.

mai departe: am să vă bag nişte muzică nemaiauzită la radiolynx, dar pe care o ştiţi, în sinea voastră, pe de rost. asta are să fie cu recidivă, plănuiesc să aduc multă muzică nouă la radio - normal, cumpărată de pe itunes, cu banii jos.

şi mai departe: am să năvălesc cu ştiri pe capul vostru, că e luni şi ştiţi că se-adună de peste week-end, n-am ce să vă fac. oricum, la ritmul de desfăşurare a evenimentelor din ultima vreme, nu e exclus ca mâine să vă spun că bucureştiul e oficial capitala mondială a culturii, gaddafi bea sake acasă la kim jong-il şi japonezii şi-au construit 30 de metropole noi, la cheie.

foarte departe: promit să încerc să mă bâlbâi cât mai puţin spre deloc şi să repet la fiecare sfert de ceas cuvântul hippopotomonstrosesquippedaliophobia, care, după cum ştiţi din bătrâni, înseamnă "hai, leliţă-n deal la vie, să culegem răzăchie". (asta şi pentru că, indiferent câte muzici d-astea îi strecor lui eugen buruian, el nu prea le bagă în fişierele accesibile din studio - deci am ales să lucrez subversiv.)

cel mai departe: am să dau dau drumul unui concurs legat de concertul de muzică experimentală de miercuri, găzduit fix în studio. adică live. adică vin nişte oameni şi cântă în stilul experimental. da, cu instrumente şi tot tacâmul.

şi cam atât cu ideile principale. vă bag un cânticel cu care am fost trezit în aproape fiecare dimineaţă, vreme de 3 săptămâni de zile, acum aproape 10 ani.


(no, i'm not gay.)

later edit: la cererea fanilor, am să pun de-acum playlistul fiecărei ediţii pe pagina de facebook a naturii urbane. în curând, şi fragmente înregistrate!