Monday, March 14, 2011

tour de force săptămâna asta la natura urbană.

"aaaa", veţi cârcoti, "iar a scris de natura urbană, două posturi consecutive.. aaa."
păi normal că iar am scris, dacă e de scris.
şi voi de-aia aţi intrat aici, să citiţi. aşa că puneţi mâna şi citiţi! lăsaţi fiţele!

după ziua de azi, care are să dureze toată săptămâna (da, iar fac una d-alea), am ajuns la concluzia că am nevoie de un personal assistant. aşa că am sunat-o pe adriana sklenarikova*, dar mi-a răspuns carmen electra şi mi-a zis că adriana e-n duş, dar poate ea să mă ajute în vreun fel? şi aşa am ajuns la o altă concluzie, că am nevoie de două personal assistants; dar e dificil, după aia, să mai şi lucrezi.

în momentul ăsta e bine să-ncepem numerotarea de azi, marţi. bine, încă mai e vreo jumătate de oră din "azi, luni", nu e ieri, dar noi punem "ieri, luni" că nimeni nu mai lucrează acuma în afară de mine, de paznicii de noapte şi de vreo şase-şapte corporatişti hipermetropi, care s-au rătăcit în labirintul cubicles-urilor şi au rămas încuiaţi pe undeva prin pipera, aşa că s-au apucat să completeze rapoartele alea cu care rămăseseră în urmă.

deci, rămâne stabilit: ieri a fost luni, da? am avut prima invitată oficială în emisiune, chiar dacă prin telefon. deci, poftiţi de ascultaţi cum a fost vorbirea cu alina maria, de la tarafagarasului.eu (pentru că cititorii mei sunt orgolioşi, mândri şi mult mai inteligenţi decât ăia ai marilor bloggeri de succes, nu pun evidentul link).

azi, marţi - vorbim despre ce altceva decât despre brandul de ţară, despre dracula ("all romanians are vampires" vă spune ceva? ar trebui) şi despre o variantă propusă pentru a ne mai scoate faţa prin lume cu ceva mai mult talent: constantin brâncuşi. îl am invitat în studio pe dan trifu, vicepreşedinte eco-civica şi principalul artizan al acestei propuneri. dacă aveţi glume din alea bune, gen "ce se-ntâmplă dacă treci cu dracula pe sub poarta sărutului", vă recomand să vi le schimbaţi din timp cu altele mai proaste.

mâine, miercuri - în cadrul programului de bestializare culturală, avem concert de muzică experimentală. live, în studio, cu arme şi bagaje vin cei de la avan't'gard (nici acum nu ştiu cum îşi scriu ei numele, asta-i o bănuială de-ale mele), pe care i-am auzit în concert la sala de lectură de la teatrul act. mi s-a părut că e atât de experimental ceea ce fac, încât am zis că trebuie neapărat să experimentez şi eu pe emisiunea mea, că doar ominilor din sala aia părea că le place foarte mult ce li se-ntâmplă.

poimâine, joi - vin în studio reprezentanţii oficiali ai site-ului de mare viitor şi succes 300masini.ro (cititorii fideli iar au să aprecieze că nu le-am insultat inteligenţa). personal, m-am hotărât să-i chem în studio pentru că m-a buşit râsul la textele de pe site. dacă se exprimă pe jumătate la fel de pontos şi în viaţa grăită, avem să ne distrăm de numa'.

.. zile pline la natura urbană. şi abia am început.


*am rămas o dată blocaţi în lift la merrill lynch şi mi-a dat cv-ul ei.