Monday, May 20, 2013

dear stalkers.


acum o oră şi ceva.

sună telefonul. habar n-am al cui e numărul. primul gând: toothless e parcată la loc sigur, nici nu mi-am lăsat numărul în geam.

- alo.

zgomot de stradă, de maşini. sigur am parcat-o bine pe toothless?

-alo, bună ziua. domnul andi tuţescu?
- da, bună ziua.
- sunt un curier, am un colet pentru dumneavoastră.
- .. foarte bine, dar nu aştept nici un colet.
- domnule, eu l-am primit, trebuie să-l livrez.

creierul începe să se bâţâie. de la cine-o fi. ce-o fi. antrax. o grenadă. o bombă. o carte. o carte despre bombe. o bicicletă!! un ponei. îs prea optimist. o bombă.

- de la cine este?
- nu ştiu, l-am primit de la un alt curier, de la fastius courier express (sau ceva de genul ăsta), împreună cu numărul dumneavoastră, trebuie să vi-l livrez.

un cap de porc. un cap de om. două capete de om.

- aveţi idee despre ce este vorba?
- nu m-am uitat în colet, l-am primit cu instrucţiuni clare să vă sun.
- şi expeditorul cine este?
- nu ştiu, eu am fost deja plătit, doar livrez coletul, nu pun întrebări!

ia uite unde era transporter 4. clar, e o cutie cu urechi confiate.

- şi nu se poate afla expeditorul?
- la mine nu e trecut nici un expeditor.
- bine. unde sunteţi?
- drumul taberei.
- ok, veniţi în zona pieţei gemeni, pe viitorului, la restaurantul chinezesc, înspre lizeanu.

doar nu-s nebun să-i zic adresa exactă, cine ştie de la cine e coletul şi ce tracking device are pus pe el.

- bine, ajung într-o oră, mulţumesc!
- şi eu, la revedere.

acum cinci minute.

blue screen în laptop. am laptopul de vreo doi ani, e al doilea blue screen. restart. sună telefonul, acelaşi număr. dacă până acum n-am făcut teoria conspiraţiei, las' că recuperez rapid.

- alo, sunt la #98, e bine?
- e bine, ajung imediat.

cobor, merg oleacă, dau un tip pe bicicletă, cu o plăsuţă de hârtie albastră de cadou pe ghidon.

- bună ziua, andi tuţescu sunt.
- da, poftiţi plasa.

şi demarează în trombă. nu tu "semnaţi aici", nu tu "un act de identitate, vă rog", nu tu nimic. o fi având o poză cu mine. o fi având un dosar. aşa, ce-i în plăsuţă. nu-i grea. e ceva în plastic. stofă. un veşmânt, ceva. cămaşa lui nessus. acuma, dacă mor, mor. fie ce-o fi.

desfac plasticul.




and it hit me that instant.



the t-shirt is brand new, the real thing. habar nu am de la cine e. dar nici nu e important. de fapt, important e că sunt lucruri de genul ăsta care funcţionează.

conform acestei situaţii, am văzut un iaht bavaria 50 contrafăcut. era verde şi scria banarnia 50, cu acelaşi font. i'd sail it. i'd sail the hell out of it.