Saturday, May 21, 2011

a fost bestial.

aseară, la gamers' party.

(paranteză introductivă: ăsta e un post scurt, faţă de cum v-am obişnuit. încă nu mi-am revenit cu somnul, dar urmează să fac progrese intensive în direcţia asta în cele ce urmează. da, am trecut pe litere mici, sunt la mine-acasă. şi nici link-uri nu mai pun, că le ştiţi deja, you freaks.)

aseară, deci, în kulturhaus, la gamers' party: lume multă, lume jucăuşă, console, monitoare cât mine de mari (eu nu-s obişnuit cu chestii de-astea, m-am dus cu încă un metru înapoi la mortal kombat 9). şi, a propos de asta: frate, ce grafică are jocul ăla. deci, m-a rupt, m-a dat pe spate. şi erau nişte băieţi (am înţeles că erau battle kon-ii), care ştiau să joace. numa-n efecte speciale o ţineau. buni rău la mk9. şi, la asemenea grafică, pe bune de nu vreau să facem un concurs de cafteală pe console.

super street fighter 4 - nu ştiu prea multe, că nu mi-au picat des ochii pe el. oricum, am ţinut minte o chestie: jucaţi cu blanka, mişcarea de curentare e foarte uşoară!

la fifa 2011 era mişto când mai auzeai câte-un: "ooooooo!" "gol, băăă!" şi, bineînţeles, "hai, fraaate, fault!". la formula 1 am observat că multe fete băteau mulţi băieţi. ce pot să zic, parcă mâine tre' să vină apocalipsa, nu? pe fifa 2011, pro evolution soccer, formula 1 şi world rally championship n-am apucat să pun mâna, dar, în viitorul apropiat am de gând. am stat, în schimb, vreo 2-3 minute într-un simulator de racing. acum vreau unul acasă.

guitar hero & drum hero: nu v-aţi mai fi despărţit de ele, rockstarurilor! tool, black sabbath, eagles, de toate am auzit acolo. nu ştiu cum e să cânţi la astea, pentru că n-am încercat niciodată. prea multe culori. la mine e mai simplu cu corzi de chitară, dacă mă-ntrebi. băieţii de la paradox n-au fost de aceeaşi părere, s-au dat oleacă mari cu skill-urile lor de guitar hero. oricum, ar fi mişto să facem şi un concurs guitar hero, voce, chitară şi tobe - aşa am o impresie c-ar fi unul din cele mai tari concerte.

playstation move a fost, în proporţie covârşitoare, folosit de fete. nu-mi dau seama de ce, dar se pare că să-ţi pui oponentul jos şi să-l zdrobeşti cu ciocanul este un aspect foarte plăcut de latura feminină a societăţii. şi trebuie să recunosc: la jocul ăsta am avut azi nişte reclamaţii. se pare că unora le-a plăcut atât de mult să vânture prin aer cu mânerele alea, încât s-au trezit azi cu febră musculară. de, mă, sportivelor! din bătrâni se ştie: ca să scapi de febra musculară, fă mişcare în continuare. aşadar, vă urez ciomăgeală plăcută, în săbii şi ciocane.

dacă v-au plăcut jocurile şi le vreţi pentru acasă, nimic mai simplu: www.doogle.ro - făceţi-vă de cap.

ş-am ajuns la muzică. trupele din concert: pentru mine, au fost o revelaţie. a fost prima dată când le-am auzit pe toate live şi, în primul rând, le mulţumesc de-a dreptul personal că au venit, ca un spectator la concert în care m-au transformat.

primii au urcat pe scenă băieţii de la paradox ("pa-ra-dox! pa-ra-dox!"), care au venit cu un fan-base pe care ţi-l doreşti la orice concert de rock. foarte tare, frate, la cât mai mulţi! deci, vreo câteva zeci de oameni energici, din care primul rând mătura scena cu pletele, dând din cap non-stop. la un moment dat, am observat chiar un preacurat pogo! să le dea copy-paste şi să-i pună în videoclipuri, aşa cum umplu ăia colosseumul de public pe computer. şi au un cântec foarte mişto, ceva cu "wake me". de urmărit.

astero: ceva mai mari, cu o vocalistă care-mi ajunge ceva mai sus de umăr, dar care ştie ce-i aia să cânte. (da, laura, ştiu, zici că n-ai fost chiar în formă maximă, bine. dacă aşa cânţi când nu eşti în formă, abia aştept să te-aud când eşti.) iar băieţii au arătat destul de siguri pe instrumentele lor, ceea ce s-a simţit în sunet. ca să vă daţi seama, au un stil uşor în partea de guano apes meets garbage, plus încă vreo 3 chestii pe care nu le-am identificat încă. nu-i nimic, mai am timp.

up to eleven: ăştia-s cei mai experimentaţi, şi s-a văzut. mai prinsesem eu o mică bucăţică de concert în big mamou, parcă - pe-atunci trupa se numea spitfire -, dar n-am înţeles prea bine ce şi cum. ei bine, aseară m-am distrat de numa'. adică, am dansat la ale lor rockăreli, am proferat sudălmi la refrene şi m-am şi bestializat oleacă (care, eu deloc, în ultima vreme) pe un cover rupător la "killing in the name of". şi e al naibii de greu să faci coveruri decente după rage against the machine!

a! încă o chestie: astero şi up to eleven cântă pe 25, luna asta, în mojo. go check 'em out.

aşa, ochiometric, se pare că am avut vreo 350-400 de oameni care s-au perindat pe la noi, prin "festhalle", şi vreo 100-120 au fost hardcore, adică au stat pe lângă jocuri sau pe lângă scenă, ceva de speriat. n-au fost prea mari îngrămădelile, şi asta a fost bine. la fel, m-am bucurat de faptul că, până pe la 0400 zulu, consolele erau toate ocupate non-stop. asta-nseamnă că scopul a fost atins. şi, într-adevăr, se pare că toată lumea s-a simţit bine şi s-a mirat ce e cu ăla agitat, stresat şi zbârnâitor dintr-o parte-ntr-alta, "ăla" fiind eu. abia pe la un 0330 zulu m-am mai ogoit, procesând în minte zecile de priviri mirate care mi-au fost adresate de-a lungul serii şi dându-mi seama c-ar fi cazul să mă scot din priză.

la un moment dat, în puterea nopţii, am avut şi-un incident, amuzant, de ce să nu recunosc, chiar dacă am ras 2 bloody mary extra-spicy imediat după (bune rău. ajungeţi prin kulturhaus - luaţi). nu este legat de jocuri, nu vreau să povestesc, dar nici nu vreau să-l uit, de-aia scriu acum de existenţa lui. a propos, elena de la kulturhaus, dacă citeşti asta, you're my personal hero.

probabil ar mai fi chestii de zis, dar nu-mi vin acum în minte. cu siguranţă, aveţi să mi le amintiţi voi.

şi gata. la sfârşit, mulţumirile merg către: kulturhaus, pentru găzduire; doogle, pentru suportul tehnologic şi uman; paradox, astero şi up to eleven pentru rock; răzvan, pentru suportul uman şi sandwich, ana, alice & monica, pentru cuba libre & bloody mary şi participanţilor, pentru extraordinara participare!

şi, în loc de alte politeţuri, vă zic un singur lucru: mai facem! şi mai mult, şi mai mişto, şi mai tare. fiţi pe fază!

p.s. a! POZE!! toţi cei care au făcut fotografii la eveniment sunt rugaţi să mi le trimită de pe transfer.ro la adresa de mail andi.tutescu@lowden.ro - neapărat cu specificarea autorului pozelor, pentru copyright. le punem pe facebook şi, când punem sus www.lowden.ro, le punem şi acolo, să ne dăm mari.