Tuesday, June 28, 2005

teenage crap.

.. timpul ricoseaza din mine ca dintr-o racheta de tenis. de partea cealalta a fileului stau patru mii de masini de servit clipe, si de cele mai multe ori ma multsumesc sa fiu propriul meu scut, si nu sa returnez. de fapt nu ma multsumesc, ci ma trezesc ca-s cam incapabil sa fac altceva decat sa ma apar. si de fapt si apararea asta e aiurea, ar fi de zece ori mai bine daca m-as lasa nimerit. e o tornada de clipe pe care nici macar n-am putut-o zari, pentru ca strang din ochi ca sa ma feresc de zgura. un interviu, un telefon, you can buy me with an icecream, i`m so cheap, o palma, doua maini, zambete, noapte, soare, cinci sute treizeci si sapte de intrebari, o alta ea, inca una, inca zece, adrenalina, sictir, lipsa de comunicare, block-starturi, multe block-starturi, talpile mele stau in toate, e exact ca in bancul ala prost, alerg de unu` singur si ies pe locu` doi, iar intrebari, redundantse, plictiseala, angoase, draci, neintselegeri, ea, ce dracu` vrea de la mine..

.. si toate nu-s decat zgura. forme fara fond. unele chiar frumoase, dar tot fara fond. l-au furat, l-au rapit, l-au ascuns de mine. iar daca-l gasesc, formele imi vor rade-n fatsa, fluturand panglici cenusii pe-o parte si in toate culorile curcubeului pe cealalta, zicandu-mi ca n-am dreptate, ca am evaluat gresit, ca m-am atasat prea mult si nepermis.. si-atunci tot balciul asta, tot burlescul asta cast are sa hohoteasca strident. sunt un mim, un jongleur, un facepainter, un bufon. un biet mascarici care nu crede in lumea lui.