Friday, September 02, 2011

this just came in: breaking newsflash.

după cum prea bine ştiţi, vara asta m-am ţinut mai mult de acronimul de la natura urbană, în ceea ce priveşte mult stimata emisiune. şi, venind toamna, venind multe emisiuni noi la radio lynx, venind şi grilă nouă, m-am gândit să le-o iau înainte cu nişte chestii, având şi-un mentor pe măsură, pe directorul de programe de la radio, mihaela luca, de-mi ţiuia ceafa când ieşeam din birou şi nici nu vreţi să vă spun cum mă izbeam cu capul de pragul de sus când intram. (acum ştiu: pragul ăla e făcut special la un metru şi treizeci de centimetri înălţime.)

aşadar. are să se întâmple, de-acum, săptămânal, şi anume joi. şi se mută după-masa, de la 17:00 la 19:00, ca să nu vă mai bag în chichioane cu tot felul de interviuri şi de alte lucruri la 10 dimineaţa, că nici voi nu ştiţi pe ce lume sunteţi atunci, dar'mite eu.

am muncit mult pentru un generic şi nişte semnale noi. am muncit atât de mult încât nici acum n-am clar în cap cum naiba vreau să sune, iar mircea elisei, omul de la butoanele şi microfonul din producţie, şi-a dat de mult seama că "vine el când îl arde, nici nu mă doare capul până atunci". ceea ce e corect. dar, până la genericul şi semnalele noi, am făcut un banner nou, care e deja pe pagina de facebook a emisiunii şi are să intre, cât de curând, şi pe site-ul radioului:
neavând nici o legătură cu nimic, bannerul ăsta are, în schimb, un aspect foarte important de reţinut: fotografia cu mine delfinând îi aparţine maltezei, adică alinei prodănescu, o fiinţă care a avut lipsa de inspiraţie să-mi zică într-o bună zi "frate-meu", şi, ghinionul ei, am luat-o-n serios pentru 5 secunde, secunde care se repetă periodic şi pe nepregătite.

în rest, vă amintesc că săptămâna viitoare, joi, de la 17:00, avem prima ediţie de fortnight music a naturii urbane, care are să dureze trei ore, nu două (adică, da, până la 20:00) în care vi i-am pregătit pe cei de la red hot chili peppers, conform voturilor. pentru ediţia de fortnight music de pe 22 septembrie puteţi vota în continuare pe facebook. favorit este sting, urmat la scurtă distanţă de queen şi ac/dc. oricum, e vreme destulă pentru răsturnări de situaţii.