Tuesday, October 11, 2011

reality show de-adevăratelea.

doresc să vă dau oleacă iluzia de putere, de decizie, de lucruri de-alea pe care le daţi dracului atât de uşor, doar să vă fie bine şi călduţ.

în primul rând, am început să umblu încălţat. e frig al naibii. aici n-aveţi ce face.

în al doilea rând, am blogul ăsta de vreo şase ani şi jumătate. de obicei, scriu din prima, fără să mă gândesc şi să premeditez subiecte. totuşi, pe parcurs, am adunat vreo nouă drafturi, la care mă tot uit şi-mi vine să le scriu, naibii, să nu-mi mai stea-n dashboard. nu-mi folosesc la mare lucru şi mă şi deranjează când scrollez. da' nu vreau să le şterg, că sunt unele la care chiar am scris oleacă. îs ca un fel de murături nereuşite şi lăsate-n cămară, poate s-or reuşi singure între timp.

şi aici vine partea aia în care vă folosesc pe voi: pe care vreţi să-l public primul, pe-ăla-l public. fiţi oleacă factori de decizie, nu mai staţi şi daţi "like" şi-atât. daţi "pre-like".
  • prima oară când m-am îmbătat.
  • cum am mers eu prima dată-n vama veche.
  • antrenament în legiunea urbană.
  • "what we have here is a failure of communication."
  • vârsta întrebărilor moare, dar nu se predă. (2)
  • cum mă duceam acasă în primul an de facultate.
  • Marea Gudrun - Capitolul 2, Partea 2
  • partidul dreamteam.
  • starea de bine.

titlurile, evident, sunt şi ele în zodia draftului - aproape sigur le schimb.
de răspuns - aveţi comentariile pe facebook, twitter şi google+. şi aici, dacă nu vi le cenzurez la sânge.

când eram mic, am primit de ziua mea o carte care te trimitea la diverse pagini, să-ţi faci acţiunea cum vrei tu. mi-a plăcut. mai ales c-am scris postul ăsta pentru că n-aveam chef să mă apuc de scris la drafturi.