Sunday, October 02, 2011

trebuia să se-ntâmple şi lucrul ăsta.

fiind ultima ediţie de natura urbană din grila trecută, mă pregăteam să fac o retrospectivă a evenimentelor majore de vara asta, o scurtă revistă a presei, să iau la întrebări vreun nefericit uitat pe chat.. you know, fun. ei bine, nu! taman înainte să intru în studio, mă-ntâlnesc în biroul radioului (unul şi bun) cu ioana şi dora, două din vocile feminine de la radio lynx. drept pentru care, fetele au stat încă trei ore peste program, să-mi ţină de urât. iată ce a ieşit.

ştirea asta m-a făcut să iau o hotărâre la care mă gândeam de multă vreme şi pe care n-am luat-o până acum exclusiv din lene şi delăsare: nu mai intru pe site-urile româneşti de ştiri realitatea.net şi antena3.ro. n-au decât ştiri de tablobotomoid, n-au decât ştiri tâmpitoare cu oameni tâmpiţi, n-au decât tone de publicitate care te-ncurcă să citeşti până şi-un titlu, n-au decât texte plătite de sponsori politici sau de orice altă variantă de a face bani, pentru că varianta normală - salariul - este ucisă din faşă, n-au decât ştiri care, de fapt, nu sunt ştiri, ci un consum inutil de.. orice - aşadar, n-au decât să se ducă dracului.

chestia asta are să se simtă, oarecum, şi în emisiune. nu-i nimic, ne descurcăm şi fără. şi cred că mult mai bine. există atât de multe site-uri internaţionale de ştiri de unde-mi pot face plinul (de altfel, de-acolo "împrumută" şi-ale noastre, doar că produsul ajunge alterat la noi), încât n-am să duc lipsa vajnicei prese româneşti. de asemenea, am să folosesc şi site-ul de care zicea ioana (trollul suprem în această ediţie), streetsfacts.co.uk.

p.s. şi, dacă tot sunt aici, aceeaşi hotărâre este valabilă şi pentru gsp.ro şi prosport.ro.