Friday, March 18, 2011

de ce sunteţi voi ăia ghinioniştii.

pentru că azi aveţi să citiţi o mică retrospectivă în trecut, prezent şi viitor a ce se-ntâmplă pe-aici. adică, n-am înţeles, asta-i retorică, să nu vă mai prind.
şi pentru că mă simt generos şi vreau să profitaţi de momentul ăsta (tot din generozitate), am să bag link-uri - plenty, să vă umpleţi golurile din creieri.

- în luna asta s-au strâns vreo 13 posturi, incluzând. adică, un fel de anul 2007 înmulţit cu 3 plus unu', stingher. e un ritm cu care nu-s obişnuit încă, dar, la dracu', funcţionează. the traffic is off the charts. my fans, how they adore me. acum clădiţi-mi un templu şi sacrificaţi o virgină. şi încă una, imediat după.

- se cer următoarele upgrade-uri: să învăţ la ce folosesc etichetele şi să împart blogul pe căprării. până acum aveam loc în pod să pun cutiile unele peste altele, dar deja am ajuns cu ele la vecini.

- am să trec pozele aici, le fac o pagină care să arate la fel ca la ele acasă. la fel, o pagină separată are să aibă şi natura urbană, că nu se mai poate aşa.

- tot n-am să-mi cumpăr domeniu propriu. nici acum nu înţeleg de ce persoanele fizice fac aşa ceva.

- tot n-am să mă-nscriu în zelist şi n-am să particip (vreodată) la roblogfest. sunt nişte croitorii eficiente, dar care lucrează aproape numai în pânză de sac.

- până una-alta, există 2 concursuri: ăla pentru voi şi ăla pentru noi.

- mai am şi un call-to-arms, dacă vreţi să vedeţi cum arată lupta de plasă.

- în week-end am să iau o pauză de scris pe blog, probabil am să mă ocup de liniuţele #2 şi #3 şi de comentarii (care au să rămână moderate la sânge).
***
am descoperit chestia asta cu cele 3 asteriscuri în mijlocul situaţiei, ca să delimitezi subiectele. aveţi nevoie de-aşa ceva ca să mă urmăriţi? sau vă prindeţi pe parcurs? ia.
***
a fost bine? le-am folosit cum trebuie? nu? ia.
***
a propos, aia cu zmeul a ajuns viral pe mailurile corporatiste, site-urile specializate, facebook, twitter, messenger şi toate cele. am ajuns să-mi primesc propria creaţie în bcc şi-n mass-uri cu titlul: "lung, dar merita citit!" - iată o caracteristică definitorie a majorităţii postărilor mele, dacă mai era nevoie de confirmare că eu sunt ăla care-a scris aia cu zmeul. aştept să fiu anunţat că a citit-o daniel buzdugan la radio (dacă n-a făcut-o deja), dar, cumva, cred că oamenii care intră aici nu ascultă kiss fm, deci n-am să ştiu - neam. oricum, cred că ar trebui să mulţumesc, sau ceva de genul ăsta. în acest scop, domnii wulff & morgenthaler mi-au făcut un cadou. buni băieţi.