Friday, March 04, 2011

Dirijabilul De Plumb - Mandarină.mp3

acest material a fost creat sub tutela unui spirit de echipă de neclintit.
n-a durat prea mult, am lucrat în ritm stahanovist, de drag şi dor pentru ţară, limbă şi popor.
şi asta pe facebook, pentru că aşa ar trebui să arate facebook-ul.
lumea trebuie să ştie.

deci.

dj-ii dumneavoastră pentru melodiile ce urmează sunt, în ordinea apariţiei pe scenă: tranda, subsemnatul, cătălina, cate blanchett, mnuletey, rasta man, traiu şi jo.
n-am scos absolut nimic din playlistul original, viziunile muzicale fiind în aceeaşi ordine, doar puse în formă corectă, cu extensia la sfârşit, ca să ştiţi unde să le căutaţi - în Câştigamp.

(avem să facem o petrecere cu toate aceste melodii. are să ţină vreo trei zile.)


Purpuriu Adânc - Şoferie spaţială de camioane.mp3
Poliţia - Orice gură de aer pe care o iei.mp3
Bolovanii Rostogol - Plimbând câinele.mp3
Ud Ud Ud- Fata de noapte bună.mp3
Katrina şi valurile - Plimbându-mă pe răsărit de soare.mp3
Pistoale şi Trandafiri - Bine ai venit în junglă.mp3
Canibali tineri şi corespunzători - Ea mă conduce nebun.mp3
Tina Întorcătoarea - Maria făloasă.mp3
Regina - Încă unul muşcă praful.mp3
Supravieţuitor - Ochiul tigrului.mp3
Mici proiectile de plumb aflate în lanţuri - Ploaie când mor.mp3
Lichid Roz- Fii atent cu toporu' ăla Eugene!.mp3
Smith cel aerian şi Fugi DMC - Plimbă-te în modul ăsta.mp3
Sunet Grădină - Negru Gaură Soare.mp3
Grumazuri Roşii - Joe ochi de bumbac.mp3
Dulceaţă de Perlă - Nu îmi da nici o buză.mp3
Ronetele- Fii gagica mea.mp3
Credinţa Dansului Apă Limpede Înviere - Jos pe colţ.mp3
Modul Depeşă - Totul numără.mp3
Liber - Totul dreapta acum.mp3
Ochi de Vultur Cireaşă- Salvează în seara aceasta.mp3
Ciorăpel de Fibră Rară - Alintă-mă cu milă.mp3
Flotă Lemn Măcănit - Aur Praf Femeie.mp3
Fără Îndoială - Nu Vorbi.mp3
Dorinţă De Noapte - Soare Dormind.mp3
Corporaţia Hoţiei - Poarta cosmică.mp3
Joacă Rece - Galben.mp3
Furie Împotriva Mașinii - Ucigând în Numele.m4a
Iuda Preot - Ucigaşul De Durere.flac
Tărâţă Astrahan - Piruete.mp3
Minţi Simple - Ziua lui Mandela.mp3
Sunny the Golden Child - Two Wounded Hearts.mid
A hideg toltottkaposztak - A telefon nem csorog tobbe.mp3
Uşile - Albastrul casei de la drum.mp3
Cinele - Ochiul gol.mp3
Păpuşi de testare accidente - Mî Mî Mî.mp3
Grădina Zoo Babilon - Băiatul cu ochii cu raze X.mp3
Cap Motor - Asul de Pică.mp3
Noapte Dorinţă - Adânc Liniște Complet.mp3
Leopardul Surd - Iubirea muşcă.mp3
Joe Copil Urât - Pisici în balansoar.mp3
Proiectul Căpitanul Hollywood-ului - Mai mult şi mai mult.mp3
Vorbire Modernă - Eşti inima mea, eşti sufletul meu.mp3
Da - Proprietar al unei inimi singuratice.mp3
Pocnitură din degete! - Ritmul este un dansator.mp3
Vanilie Gheaţă - Gheaţă, gheaţă, copil.mp3
Fără Credinţă - Salvă mie.mp3
Domnul mare - A fi cu tine.mp3
Şopârlica Slabă - Nou-născutul mă conduce nebun.mp3
Animalele - Nu mă duce jos.mp3
Simbolul (cunoscut ca prinţ) - Ploaie mov.mp3
Băieţii de la magazinul de animale de companie - E un păcat.mp3
Cremă - Veveriţa Pisicii.mp3
Preşedinţii Statelor Unite - Piersici.mp3
Catifea La Subsol - Răceşte-l jos.mp3
Corect spuse Fred - Nu vorbi, doar pupă.mp3
Pistoalele Sexuale - Piatră în jurul ceasului.mp3
Lacrimi pentru frici - Ţipă.mp3
SĂRUT - Tot iadul se sparge larg.mp3
Oază - Futând în boscheţi.mp3
Băiatul gras subţire - Armă la alegere.mp3
Maestrul de ceremonii Ciocan - Nu poţi atinge asta.mp3
Minunea - Loveşte-mi căţeaua sus.mp3
Ia aia - Înapoi pentru bun.mp3
Totul dar fata - Cruce inima mea.mp3
Supertârfă - Micul dejun în America.mp3
Viaţa de Vest - Împotriva tuturor imparelor.mp3
Zona Băieţilor - Fă fără mine.mp3
Trei uşi jos - Raţă şi fugi.mp3
Cutie neagră - Călărit pe timp.mp3
Cotoiul atomic - Întreg din nou.mp3
Toţi Sfinţi - Chemarea cizmuliţei.mp3
Strada Neagră - Fără săpăturică.mp3
Băiatul gras slab - Dreapta aici, dreapta acum.mp3
Oază - Zid minune.mp3
Piscina de înecat - Lasă corpurile să lovească podeaua.mp3
Albastru adânc ceva - Mic dejun la al lui Tiffany.mp3
Pe viu - Fugi la apă.mp3
Cot - Pământuri pentru divorţ.mp3
Copacul Porc Ţepos - Jucărie radioactivă.mp3
Fumegăcios - Ace şi ace.mp3
Grădina Prostului - Salvează-mă.mp3
Capetele Vorbitoare - Casa noastră, în mijlocul şoselei.mp3
Lacrimi pentru temeri - Toată lumea vrea să conducă lumea.mp3
Vârful ZZ - Chestie sălbatică.mp3
Cireaşă Sălbatică - Cântă muzica aia săltăreaţă, băiatule alb.mp3
Pălitura lui Dumnezeu - Mort şi spart.mp3
Clopot, carte şi lumânare - Salvează-mă.mp3
Giuvaer - Jocuri prosteşti.mp3
Bărbaţi la lucru - Jos sub.mp3
Ucigaşii - Pierzând atingerea.mp3
Căderea ciocanului - Templierii de oţel.mp3
Parcul care conectează - Spărgând obiceiul.mp3
Curent alternativ/Curent continuu - M-ai scuturat toată noaptea.mp3
Biscuitele cu handicap locomotor - Fierbător electric.mp3
Ion Numerar - Durere.mp3
Alergătorii de la miezul nopţii ai lui Dexy - Hai, mă, Eleno.mp3
Apariţie insolită - Cuvânt sus.mp3
Mort sau viu - Mă învârţi dreapta în cerc.mp3
Maro cinci - Greu de respirat.mp3
Scorpioni - Te legăn ca un uragan.mp3
Leacul - Amor pătat.mp3
Douăzeci şi cinci de cenţi înapoi - Ceva în gura ta.mp3
Păcat cu Sebastian - Gura!.mp3
Numărând ciori - Mare galben taxi.mp3
Unchiul - Înăuntru.mp3
Numărând ciori - Ana începe.mp3
Pisicuţele păpuşi - Tu să nu!.mp3
Patrula Zăpezii - Dă foc celui de-al treilea bar.mp3
Gâzele - Las-o aşa.mp3
Tom Aşteaptă - Timp.mp3
Sugrumătorii - Maro Auriu.mp3
Căutând fete - Aş fi vrut să fiu James Bond.mp3
David Închinătorul & Regina - Sub presiune.mp3
Grădina sălbatică - Până la lună şi înapoi.mp3
Sistemul unui jos - Ciopârţeşte-o pe Suey.mp3
Fete condimentate - Vrei să fii.mp3
Prinţ - În patul ăsta eu ţip.mp3
Tom meschinul & spărgătorii de inimi - Cădere liberă.mp3
Terapie? - MoriAna.mp3
Şi tu - Cu sau fără tine.mp3
Mac Lemn de Flotă - Scutură-ţi făcătorul de bani.mp3
Trucks in the crowd - Plastique.mp3
Însufleţirea - Adânc îngheţat.mp3
Avionul Jefferson - Cineva să iubească.mp3
Sătenii - Vreau să îţi scutur mâna.mp3
Staple Gun - Bâra, bâra.mp3
Mergi cu Dumnezeu - Ce e o femeie.mp3
Strâmtori Aprige - Bani pentru nimic.mp3
Dungi Albe - Soneria mea de la intrare.mp3
Pişăciosul - Insulă în soare.mp3
Companie rea - Am chef să fac iubire.mp3
Făinarul - Pungă de gunoi adolescentă.mp3
Şarpe alb - Aici mă duc din nou.mp3
Geneză - Nu pot să dansez.mp3
Căldură la conservă - Mergând sus în ţară.mp3
Morţi recunoscători - Prieten al satanei.mp3
Ultima umbră a păpuşilor - Greşelile mele pe care le-am făcut pentru tine.mp3
Atinge şi pleacă - Vrei să...?.mp3
Fugiaţii - Ucigându-mă Moale.mp3
Piele despicată - Înăuntru.mp3
Înţepătură - Este probabil eu.mp3
Până în iunie - Dormi mai puţin.mp3
Roz - Doar ca o pastilă.mp3
Căţel Căţeluşul Snup - Crima a fost cazul.mp3
Jumătate de dolar - Magazinul de bomboane.mp3
Rază Charles - Loveşte strada, Juvete.mp3
Louis Braţ Puternic - Viaţa pe trandafiri.mp3
Antropoidele din excremente de liliac - Dumnezeul plăcilor.mp3
Tufiş - Lăsând cablurile să doarmă.mp3
Păsărică N-am N-am - Paraşută se încheie - remix.mp3
Odrasla - Muscă drăguţă.mp3
Prăjitură - Niciodată acolo.mp3
Gunoi - Când am să cresc.mp3
Arhivă - Du-te-n chizda mă-tii.mp3
Ziua Verde - Când vin împrejur.mp4
Ţestoase - Deci fericiţi împreună.mp3
Sfânta Ana & Ţine veşnic - Puneţi-vă luminile deasupra.mp3
Merişoarele - Trezeşte-te şi miroase cafeaua.mp3
Patru neblonde - Ce-i sus.mp3
Gaşca ogarilor - Atingerea rea.mp3
Verva - Dulce amăruie simfonie.mp3

(eu nu recunosc Ciorăpel de Fibră Rară - Alintă-mă cu milă.mp3 & Tărâţă Astrahan - Piruete.mp3 - care ştie, să zică) - şi, de fapt, vinovata a recunoscut: nu-s reale, sunt din eve.

editări de mai târziu (da, nu ne-am oprit aici):

Casa durerii - Sari în jur.mp3
Grăbeşte Moda - Muscă pe parbriz.mp3
Cercul Interior - Transpiraţie.mp3
Dorinţa Neagră - Mutre, mecle.mp3
Numărând Ciori - Dl. Ionescu.mp3
Gorilele - Simte Bine SRL.mp3
Albină Isuse - Stând viu.mp3
Sunetul Viitor al Londrei - Faţa ei se formează pe timpul verii.mp3
Forme de Viaţă pe Bază de Carbon - Exact unde se termină.mp3
Aer - Kelly se uită la stele.mp3
Regii Convenabilului - Barcă în spate.mp3
Fildeş Prosper - Îngeri pe lună.mp3
Oraşul Fum - Ei nu pot să ia aia de la mine.mp3
Proxeneţi în tenişi - Nevastă de două mii.mp3
Kim Sălbatica - Mă ţii atârnată.mp3
Club Cultural - Chiar vrei să-mi provoci leziuni?.mp3
Samantha Vulpe - Vreau să am nişte distracţie.mp3
Gaşca de pe Dealul de Zahăr - Deliciul violatorului.mp3
Răcoros şi Gaşca - Coboară-te pe ea.mp3
Ben Rege - Stai de mine.mp3
Dl. Domnul - Aripi rupte.mp3
Marvin Homosexualule - Terapie sexuală.mp3
Fecioara de Fier - Strălucirea lamei.mp3
Idolul Billy - Ochi fără Faţă
Trenul - Bucăţi din Jupiter.mp3
Motoretă - Cât de mult e peştele.mp3
Tăierea Echipajului - Tocmai am murit in braţele tale în seara asta.mp3
Ioan Tocitul - Eşti frumoasă.mp3
Tatăl Gândac - Viaţa e un glonţ.mp3
Oraşul Bufniţelor - Dacă inima mea era o casă.mp3
Predicătorii Stradali Maniaci - Goliciunea motocicletei.mp3
Mister - E vina mea.mp3
Vorbire Modernă - Doamnă Cireaşă Cireaşă.mp3
Orăşelul Alfa - Mare în Japonia.mp3
Unghii de 22.86 Centimetri - Cap ca o gaură.mp3
Casa Aglomerată - Nu visa, s-a terminat.mp3
Puici pe Viteză - Alunecând în jos pe cavitatea ta toracică.mp3
Mămicile şi Tăticii - Nu iubire azi.mp3
Mazărea cu Ochi Vânăt - Cocoaşele mele.mp3
Frankie se Duce la Buftea - Puterea Dragostei.mp3
Mihăiţă & Mecanicii - Undeva de-a lungul liniei.mp3
Uleiul de la miezul nopţii - Ard paturile.mp3
Fluid - Stupefiant.mp3
Fă sau mori - Pentru cioroii mei.mp3
Zece Mii de Obsedaţi - Din cauza nopţii.mp3
Roşu Simpluţ - Dacă tu nu mă cunoşti până acum.mp3
Unealta - Pumnul puturos.mp3
Preaiubitul - Dulce Armonie.mp3
Treizeci de bani nemai bogat - Pupă-mă.mp3
Dealul Chiparosului - Nebun în Creier.mp3
Fraţii Chimicală - Hei Băiete Hei Fato.mp3

editări de şi mai târziu. între timp, a intrat şi oix în situaţie:

Gunoi - Cred că-s paranoic.mp3
Stare de Orgasm Euforic- Unde mi-ai dormit fă as'noapte?.mp3
Biorc- Timpul Mare al Sexualităţii.mp3

in loving memory of george pruteanu (15.12.1947 - 27.03.2008).