Sunday, June 05, 2011

deci, cluuuuj.

mă.

treaba-i în felul următor, ca să n-avem discuţii: pe data de 10 a lunii curente, adică iunie, adică peste 5 zile, ajung la cluuu*. acolo, am să am treabă în prima zi, dar în următoarele 5, în care am să rămân ticăloşeşte, am să fiu tare liber şi pus pe socializare. adică nişte caracteristici care se intersectează în fix 0.007% din toată viaţa mea.

ceea ce-nseamnă: gropare, păţăşti. ştii c-avem de cântat. amindă, ştii c-avem de cântat cu groparu (sper că nu vă cunoaşteţi, că vreau să vă fac cunoştinţă. sau, dacă vă cunoaşteţi, prefăceţi-vă că nu. că nu vin des). în 5 zile, amindă, cu tine vorbesc, pariez că ai o scenă, pe undeva, pe care să ne urci în şuturi şi să ne spui: "bă, nu mă faceţi de râs, că am vorbit cu oamenii ăştia". pe care eu nu-i cunosc, dar s-ar putea să-i ştie gropy. ş-un karaoke e bun, că e cu accent ardelenesc şi-mi place.

a, şi nu vreau să mă târâiţi la fr'un #clujtweetmeet şi alte minuni. merem, bem fără pretexte, mâncăm la fel, mă umblu pe unde-mi vine şi nu mă zăpăciţi aiurea, că doar nu ţineţi cu un animal mare şi fioros care mă urmăreşte şi care poate să fie chiar şi un rinocer, ceea ce ar fi destul de zăpăcitor.

mai departe. care mai sunteţi, mă, din cluj? adelă hriscu, ce păzeşti, n-auzi că vin? otrăveşte fântânile arteziene, pârjoleşte parcurile şi fugi pe dealul feleacului, că vin vâjâind ca vijelia şi ca plesnetul de ploaie, care vine, vine, vine, calcă totul în.. picioare (ce rimă autobazică mergea)!

cu "tu, theodoră" am vorbit deja. a rămas că îhî, are spectacol pe 10. mă rog, ciudăţenii de-ale ei. dar sunt şi alţii, şi alţii. care vă ştiţi că ne ştim, ziceţi, sfioşilor, că eu nu stau acum să mă gândesc la cei 50,000 de români care au emigrat din bucureşti în cluj, plângând dezesperat că ne mai vedem la sfârşitul lumii (adică, iată, 10-15 iunie 2011).

acu', strategia e simplă: văzând şi făcând. ca idee, habar n-am care-i progamul meu de zi şi de noapte, am 5 zile de haos. pot să fiu în zece locuri simultan sau să nu fiu de găsit. asta nefiind o problemă: nu-nseamnă că-s mort, ci că, probabil, dorm. că aş avea de recuperat. cu telefoanele: care e de avut numărul meu, îl are. care nu, nu - puteţi să mi-l cereţi în nemernicia voastră, că de-aia există internet pe lumea asta, să facem schimb de numere de telefon, să ne-auzim vocile şi să fie, aşa, o feerie sinergetică a comunicării. care, şi eu, în nemernicia mea, pot să mă întreb ce-i aia.

a, şi, cluju': dacă nu sunteţi în cluj cât îs eu acolo, nu sunteţi ardeleni, mă! sunteţi români d-ăia de la caracal, cum am văzut eu acum câteva zile.

deci, asta am avut de zis, că am de băut în seara asta. ieri am avut o zi ceva mai ciudată.

ş-un cântec.
*j.