Thursday, June 23, 2011

fashionable post.

după nişte mii de ani de zile mă aflu iar în bucureşti. mă simt de parcă nici n-aş fi plecat, ca-n inversul poveştii ăleia cu "stai dracu' aici şi fii nemuritor": tinereţe fără bătrâneţe şi viaţă fără de moarte.

nu vă povestesc ce-am făcut o lună, că de-aia am twitter şi facebook, să mă urmăriţi şi acolo, psihopaţilor. deocamdată, dorm şi mă trezesc. am ajuns (proaspăt ca o floricică) în sezonul 4, episodul 4 din battlestar galactica. mişto. a propos, cine are nişte şuruburi d-alea scurte de laptop, placa aia din spate a reuşit să le alunge pe toate şi acum fuge constant, noroc că nu ţopăie prea departe ş-o prind. şi ar cam fi cazul, că, mai încolo, mă apuc de "bleach", auzi, portase.


încă o chestie, azi citesc pe blogul lu' groparu următoarea istorie: http://groparu.ro/heaven-studio-timisoara-discriminare-nazista-de-cea-mai-joasa-speta/ - lăsând la o parte că, data viitoare (curând) când ajung în timişoara, am să le fac o mare bucurie celor de la heaven, groparu tocmai mi-a dat un subiect de ediţie de natura urbană, care îşi reia activitatea pe 11 iulie. ce-i drept, nu mai vorbisem de mult cu nişte oameni de genul ăsta (a propos, gropare, uite un update). aşa că, dacă are cineva numărul de telefon al numitului liviu ciubotă, poa' să mă scutească de-un efort şi să mi-l dea.

dar normal că mai am şi treabă-treabă. numa' aseară ce-am avut o şedinţucă, apoi am să repun forumul în funcţiune, apoi am să pun lowden.ro-ul în funcţiune, apoi am să trimit o prezentare a lowdenului, apoi mai am 2 evenimente, apoi încă 3, apoi, apoi, apoi.. băi, ce bine-mi pare că am treabă.

am băut multe variante de palinci, horinci şi ţuici în luna asta. şi-am ajuns în bucureşti, în casa unor prieteni, unde e o sticlă minunată din care numai eu am cam băut, pentru că ei au alte vicii, precum gătitul, râsul zgomotos şi afectat (ştiu, blondo, mi-o iau), munchkin-ul (ăsta nu e viciu, e ţel suprem) şi viaţa goa, în general.

şi mă aflu iar în baia acestor prieteni. acum câteva luni, această baie era plină de lecturi interesante, instructive, incitante: multe reviste level, poate ş-un chip, mă rog, chestii care să te ţină ocupat până una-alta. azi, la revenire baia e înţesată de elle, cosmopolitan, harper's bazaar şi aşa mai departe. ce se întâmplă: în casa asta trăiesc 2 fete ş-un băiat. am fost efectiv tentat să aduc un catalog ikea şi să-l las acolo, să văd ce se întâmplă.

în sfârşit. cu inima îndoită, iau o revistă harper's bazaar pe iunie - august 2011 (sărit discret peste sezon) şi-o deschid. se duce la pagina 140, unde, prima din stânga, într-o copaie portocalie închisă şi groasă, mă uit şi nu-mi vine să cred: o fi ea, n-o fi ea. totuşi, nici măcar în luna iulie nu suntem.

p.s. gropare şi portaso, în sfârşit, aveţi şi voi nişte trafic de la mine, nu numai invers.
p.p.s. gropare, acu' înţeleg eu ce-a fost la prânzul ăla. ai încercat să-ţi speli din păcatele pe care le ai cu indivizii ăştia.