Saturday, March 19, 2005

hanging around

una dintre cele mai grele chestii pe care tre' să le fac dimineaţa este să ajung acasă după încă o noapte de nesomn. mi se pare un chin inutil. la urma-urmei, de aia s-a inventat teleportarea, de-aia avem computer, one for beam up, engage (fiind mai fraged, n-am prins perioada de scotty, beam me up).

are să vină vara. direct şi fără fasoane. are "să-şi intre în drepturi" (cum zic purtătorii cuvântului inmh-ului) în doi timpi şi trei mişcări şi-am să mă trezesc brusc transpirat, mirat, încăldurit şi oarecum în degringolada aia temporară de la începutul fiecărei veri.

de fiecare dată când mă uit pe fereastră la cer îmi vine să cred că văd pescăruşi. sau că ar trebui să văd. sau că au să treacă pe-acolo cât de curând.

dacă ar fi să pun laolaltă două dintre influenţele care mă încearcă atunci când mă gândesc la marea de vară, alea ar fi marquez + hemingway. nu ştiu.. probabil că visul meu de-o viaţă ar fi să mă întâlnesc cu erendira. şi bunica ei să-şi fi zburat creierii de câţiva ani.