Monday, April 01, 2013

E cazul să fiu sincer.


Nu ştiu dacă e vorba de primăvara frumoasă de afară, dar azi a fost o zi lungă şi revelatoare. Mi-am dat seama că am greşit mult în ultimii ani.

Pentru că azi mi-am dat seama că Dumnezeu există. Aşa cum există şi Biblia, care este Cuvântul Domnului prin mâna Omului, şi aşa cum există şi sfinţii, şi miracolele. Iisus Hristos este Mântuitorul nostru şi cred că e bine de menţionat că, indiferent de datele obiceiurilor păgâne sau ale altor istorii, Iisus a murit pe cruce pentru păcatele oamenilor şi a înviat în a treia zi. Oricum, cei care au Fecioara ca zodie, la fel ca mine, au să înţeleagă de ce mi-am schimbat atât de mult punctul de vedere. Important este că mi s-au deschis ochii acum, şi nu atunci când e prea târziu. Pentru că, dacă mă uit în palmă, văd întreruperi în linia vieţii. Iar asta, totuşi, mă nelinişteşte.

Da, recunosc, sunt creştin.